В обласній універсальній науковій бібліотеці відбулась креативна вистава-тренінг «Корови не винні». Захід відбувся в рамках Всеукраїнської презентації практичного посібника «Реклама. Конспекти копірайтера» Сергія Трухімовича – викладача Школи журналістики Українського католицького університету.
У виставі-тренінгу взяли участь студенти рекламних та маркетингових факультетів хмельницьких вишів, зацікавлені в творчому рості креативних людей, представники громадських організацій та всі охочі, хто бажав у невимушеній атмосфері обмінятися досвідом, цікавими ідеями. Також учасники мали змогу отримали конкретні прості та дієві практичні поради для розвитку креативного мислення, поштовх для творчого власного розвитку.
Реклама, яка щодня впливає на життя сотень мільйонів людей, у цифровому світі стає винахідливішою та продуктивнішою. Про це книга Сергія Трухімовича «Реклама. Конспекти копірайтера», що вийшла у Видавничому домі «Києво-Могилянська академія» – перший посібник українською мовою, який вирішує питання передачі досвіду і знань людям, які зіткнулись з рекламою на практиці. Унікальність цієї книги також у тому, що вона побудована за принципом гіпертексту: її окремі частини сполучені перехресними посиланнями. Автор чітко структурує текст і приділяє увагу ключовим поняттям, що робить «Конспекти копірайтера» зручними для повсякденного використання.
Позитивні враження, емоції та відчуття не залишали учасників продовж всього тренінгу!
Наприкінці заходу презентовану книгу автор подарував бібліотеці. Ознайомитися та попрацювати з посібником можуть усі бажаючі.