Таку назву має виставка одеських художників Сергія Папроцького та Ігоря Варєшкіна, що відкрилася у Хмельницькому обласному художньому музеї.
Ігор Варєшкін та Сергій Папроцький – художники-абстракціоністи, які є обличчям творчого об’єднання «Лабораторія + », заснованого 1992 року (м.Одеса). Вони абсолютно різні в житті, але вдало доповнюють один одного у творчості. Кожен з них пропонує своє суб’єктивне бачення, свої власні експерименти з формою і кольором.
На виставці «Простір імпровізації» представлено близько 50-ти творів. Художники розвивають у своїй творчості ідеї абстрактного експресіонізму.
Сергій Папроцький, зазвичай, створює серії робіт, в яких прочитується філософський підтекст. Домінантним у роботах митця є статус кольору, – він найгучніше виражає внутрішню промову автора. Лінійно-формальний компонент навмисно мінімізується для того, щоб підсилити, виокремити виражальну значущість кольору («Пошуки рівноваги у просторовій орієнтації»). Часто джерелом творчого процесу художника виступають архетипи (знаки) – несвідоме знання, набуте соціумом у давні часи. Для художника знак – це самодостатня інформація, своєрідний логотип первісної візуальності («Вікна часу»).
Ігор Варєшкін представляє на розсуд глядача свої «пластичні експерименти». Цикл його робіт занурює у світ людської екзистенції. Людина не постає центром та володарем Всесвіту. Вона – лише неяскрава і неоформлена частина природи, уподібнена каменям-валунам або косматим хмарам. При всій класифікаційній очевидності робіт як «абстрактного експресіонізму» у них міститься значний елемент фігуративу. Чудернацькі образи, створені пензлем Варєшкіна («Той, що видуває мильні бульбашки», «Мінотавр», «Двоє», «Механічний птах»), зазвичай, народжуються спонтанно. Пошук автора спрямований на синтез власних думок, почуттів та станів з відчуттям стихії матеріалу. Намагаючись проникнути у суть форми, він звертається не до логічного мислення, а до інтуіції.
Виставка діятиме до кінця червня.