Хмельницьке музичне училище ім. В.І. Заремби днями приймало учасників обласної олімпіади з музично-теоретичних дисциплін серед учнів 3-6 класів ПСМНЗ. Голова журі конкурсу, завідувач відділу “Теорія музики” Лачко Т.Ю. та члени журі привітали учасників та їх викладачів із важливою подією. У конкурсних випробуваннях з сольфеджіо та музичної грамоти взяли участь 59 юних ерудованих музикантів, яких підготували викладачі ДМШ та ДШМ з різних куточків нашої області. Учасникам були запропоновані завдання: написання музичного диктанту, визначення елементів музичної мови на слух, виконання тестових завдань, читання прикладу з листа. Ці форми роботи є традиційними у курсі сольфеджіо та слугують для комплексного розвитку музичного слуху, пам’яті, інтонації, логічного мислення, без яких не може розвиватись та досягати значних успіхів професійний музикант.
Другий тур олімпіади, який представив конкурсні змагання з музичної літератури, зібрав 66 юних музикантів та їх викладачів. Ця дисципліна важлива не лише у формуванні професійного музиканта, а також здійснює значний вплив на розвиток загальної культури учня, його обізнаності в стилях та епохах, передбачає вивчення життєвого шляху композиторів та їх творчого доробку. Сьогодні класична музика для сучасного покоління, мабуть, “не модна, складна і незрозуміла”. Але саме вона містить глибокий зміст, здатна розвивати і виховувати усе краще, що є в людині та в суспільстві, здатна будувати, а не руйнувати.
Юні музикознавці випробували себе у музичній вікторині, виконанні тестових завдань та продемонстрували досить високий рівень володіння програмним матеріалом, загальну ерудицію та грунтовні знання.
Хвилювання учасників, нагородження переможців, бурхливі оплески та багато позитиву подарував конкурсантам та їх викладачам цей захід, до організації якого долучились викладачі відділу “Теорія музики” на чолі із завідувачем відділу Лачко Т.Ю.
Всі учасники були відзначені грамотами, а переможці – дипломами за І, ІІ, ІІІ місце та пам’ятними подарунками.
На думку учасників та їх наставників, такі заходи стимулюють до поглиблення знань та удосконалення практичних навичок з дисциплін, дають можливість оцінити рівень власних досягнень та гідно представити себе у конкурсних випробуваннях.
Бажаємо, щоб прагнення слухати та вивчати класичну музику в подальшому стало не лише навчальною задачею, а справжньою життєвою потребою для спраглих юних сердець конкурсантів.