kalendar2015_b

Круглий стіл «Музейний маркетинг: нові підходи до роботи з цільовими аудиторіями»

У Хмельницькому обласному художньому музеї профільні спеціалісти та представники громади актуалізували питання «Музейного маркетингу». Засідання за круглим столом відбувалося в рамках консультацій з громадськістю. До дискусії про сучасні тенденції маркетингової політики музейних установ долучитисьДержавний історико-культурний заповідник «Межибіж»,  Волочиський історико – етнографічний музей, Музей історії міста Хмельницький, Хмельницький обласний літературний музей, Хмельницький обласний краєзнавчий музей, Хмельницький музей-студія фотомистецтва та співробітники художнього музею.
Практичний досвід розширення аудиторії через організацію культурно-просвітницьких заходів та актуальний інструментарій Хмельницького обласного художнього музею представила завідувачка науково-просвітницького відділу Світлана Шемчук. Добірку методичної літератури презентувала модератор круглого столу, заступник директора з наукової роботи Хмельницького обласного художнього музею Олена Михайловська. Проблему «Стереотипів на заваді клієнторієнтованості послуги та розширенню аудиторії» у своїй доповіді під час скайп-зв’язку для учасників круглого столу розкрила київська консультант-тренерка з музейного маркетингу та менеджменту Ольга Зайченко.
В результаті професійного обговорення проблем та потреб сучасних регіональних музеїв було прийнято рішення із створення консультаційної групи з представників кожної з музейних установ-учасників для вироблення спільних механізмів та методик просування музейного продукту.1 4 5

prezudent

vru

kmu

Peremoga_banner
ProArt

Митці Хмельниччини захисникам України

ukrinform

nads
Календар
Травень 2024
П В С Ч П С Н
« Січ    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031