У Хмельницькому обласному науково-методичному центрі культури і мистецтва відбулось засідання методичного об’єднання викладачів музично-теоретичних дисциплін ПСМНЗ. У роботі засідання взяли участь 32 викладачі теоретичних дисциплін області, а також завідуюча відділом “Теорія музики” Хмельницького музичного училища ім. В.І.Заремби Лачко Т.Ю., викладачі училища Михайлова Н.Г., Хлистун Л.П., Тимофіїва І.К.![метод1](http://kultura.km.ua/wp-content/uploads/2016/12/метод1-300x225.jpg)
Організація роботи теоретичних відділів початкових спеціалізованих мистецьких навчальних закладів, методичні рекомендації з вивчення музично-теоретичних дисциплін, вимоги до оформлення та ведення навчальної документації, обговорення положення про учнівську науково-практичну конференцію – такі теми конструктивної роботи фахівців Центру, викладачів Хмельницького музичного училища ім. В.І.Заремби з учасниками обласного методичного об’єднання викладачів музично-теоретичних дисциплін.![метод2](http://kultura.km.ua/wp-content/uploads/2016/12/метод2-300x225.jpg)
У ході роботи розглянули низку важливих аспектів педагогічного процесу на уроках сольфеджіо, що викликають певні труднощі у практичній роботі і нерідко носять дискусійних характер. Особливу увагу звернули на ведення та оформлення документації теоретичного відділу. Докладно йшлося про навчально-методичне забезпечення кабінету, складання робочих планів та вимоги до них. Увазі учасників семінару запропонували перелік підручників, навчальних посібників. Один з напрямів розмови стосувався змісту екзаменаційних білетів, складання тестів та їх використання на уроках.![метод3](http://kultura.km.ua/wp-content/uploads/2016/12/метод3-300x225.jpg)
Практичні консультації з питань активізації музичного мислення, використання рольових ігор, творчих форм опитування на уроках музичної літератури провели викладачі Хмельницького музичного училища ім. В.І.Заремби Хлистун Л.П., Тимофіїва І.К.
Учасники засідання взяли активну участь в обговоренні нагальних питань щодо пошуку нових форм і методів викладання в класах сольфеджіо.
В цілому засідання методичного об’єднання дозволило обговорити низку актуальних питань, пов’язаних з навчальним процесом, методичною діяльністю викладачів, посприяло підвищенню професійної майстерності викладачів для досягнення кращих результатів у навчально-виховному процесі.