У Хмельницькому обласному науково-методичному центрі культури і мистецтва відбулось засідання методичного об’єднання викладачів музично-теоретичних дисциплін ПСМНЗ. У роботі засідання взяли участь 32 викладачі теоретичних дисциплін області, а також завідуюча відділом “Теорія музики” Хмельницького музичного училища ім. В.І.Заремби Лачко Т.Ю., викладачі училища Михайлова Н.Г., Хлистун Л.П., Тимофіїва І.К.
Організація роботи теоретичних відділів початкових спеціалізованих мистецьких навчальних закладів, методичні рекомендації з вивчення музично-теоретичних дисциплін, вимоги до оформлення та ведення навчальної документації, обговорення положення про учнівську науково-практичну конференцію – такі теми конструктивної роботи фахівців Центру, викладачів Хмельницького музичного училища ім. В.І.Заремби з учасниками обласного методичного об’єднання викладачів музично-теоретичних дисциплін.
У ході роботи розглянули низку важливих аспектів педагогічного процесу на уроках сольфеджіо, що викликають певні труднощі у практичній роботі і нерідко носять дискусійних характер. Особливу увагу звернули на ведення та оформлення документації теоретичного відділу. Докладно йшлося про навчально-методичне забезпечення кабінету, складання робочих планів та вимоги до них. Увазі учасників семінару запропонували перелік підручників, навчальних посібників. Один з напрямів розмови стосувався змісту екзаменаційних білетів, складання тестів та їх використання на уроках.
Практичні консультації з питань активізації музичного мислення, використання рольових ігор, творчих форм опитування на уроках музичної літератури провели викладачі Хмельницького музичного училища ім. В.І.Заремби Хлистун Л.П., Тимофіїва І.К.
Учасники засідання взяли активну участь в обговоренні нагальних питань щодо пошуку нових форм і методів викладання в класах сольфеджіо.
В цілому засідання методичного об’єднання дозволило обговорити низку актуальних питань, пов’язаних з навчальним процесом, методичною діяльністю викладачів, посприяло підвищенню професійної майстерності викладачів для досягнення кращих результатів у навчально-виховному процесі.