20 березня 2018 року Хмельницька обласна бібліотека для юнацтва приймала групу шкільних бібліотекарів, слухачів курсів обласного інституту післядипломної педагогічної освіти. Метою професійного візиту було ознайомлення з роботою юнацької книгозбірні, як методичного центру по роботі з молоддю в бібліотеках області, фахове спілкування та вивчення досвіду бібліотеки для юнацтва щодо автоматизації бібліотечних процесів, якісного комплектування фондів, сучасних інтерактивних форм роботи з юнацтвом.
З роботою бібліотеки, її структурних підрозділів гостей знайомили заступник директора В.Тарчевська, завідуючі відділами Т.Гринькова, Н.Березюк. О.Мостіпан, провідний бібліотекар Г.Мартинюк. Шкільних бібліотекарів цікавили питання програмного забезпечення автоматизованої бібліотечної системи, принципи обслуговування користувачів в умовах відкритого фонду, методи вивчення потреб і запитів користувачів та якісне і оперативне їх задоволення. Особлива увага зверталась на обслуговування окремих категорій читачів – лідерів читання, юних дослідників і науковців, творчої молоді та людей з особливими потребами.
Провідний бібліотекар відділу абонементу Діана Матвєєва акцентувала увагу бібліотекарів шкіл на популяризації підліткової літератури, наголосивши на ролі таких книг у подальшому формуванні читацьких смаків. Вона познайомила присутніх з культовими в молодіжному середовищі творами, авторами, якими зачитуються тінейджери та роздала інформаційні буклети. Зупинились і на практичних моментах. Зокрема, гостей познайомили з креативними книжковими виставками – інсталяціями, продемонстрували буктрейлер до книги А. Бачинського «140 децибелів тиші», який виготовила бібліотекар абонементу Тетяна Нагачевська та розповіли про форми і методи сучасної реклами книги і читання.
Фінальним акордом зустрічі став виступ краєзнавця, поета І. Байдака, що презентував свої книги.
Керівник групи доцент кафедри менеджменту та освітніх технологій обласного інституту післядипломної педагогічної освіти Людмила Зазуліна висловила сподівання на подальшу плідну співпрацю.